Analytics

2012. december 6., csütörtök

Kókuszos paradicsomleves

Paradicsomleves egy kis csavarral. Tulajdonképpen csak adott volt némi előző napi maradék, ami önmagában kevés lett volna ebédre, úgyhogy gondoltam, valami levessel együtt már elég lesz. Történetesen a minapi gofrihoz felbontott kókusztejszínt ideje volt már elhasználni valamire, emellett volt egy bontott doboz paradicsompüré is. A körülmények véletlen összejátszása, ahogy lenni szokott. A végeredmény: pompás kreálmány, máskor is lesz ilyen, ajánlom jó szívvel. A kókuszt csak nagyon odafigyelve lehetett azonosítani az ízén, de adott hozzá egy olyan pluszdimenziót, ami nagyon megérte.

Hozzávalók

  • kb. 2,5 deci sűrítetlen paradicsompüré
  • kb. 1 deci kókuszkrém (vagy 2 deci kókusztej)
  • 1-2 evőkanál olaj
  • 1 mokkáskanál fekete mustármag
  • 1 gerezd fokhagyma

Elkészítés

Egy kis forró olajon addig pirítottam a mustármagot, amíg pattogni kezdett. Hozzáadtam a finomra vágott fokhagymát, majd pár keverés után felöntöttem a paradicsommal, kókusszal és annyi vízzel, hogy kellemes, se nem túl híg, se nem túl sűrű levesállaga legyen (sacc fél liter). Felforraltam, közben kóstolva sóztam.
Tálaláshoz még egy kis olajon kenyérkockákat pirítottam hozzá - ennyi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése