Analytics

2012. május 13., vasárnap

Csevapcsicsa-utánzat tofuból

Csevapcsicsa-utánzat, mondom, bár nem grillezve készítettem el ezeket az ovo-vegetáriánus kolbászkákat, hanem sekély olajban sütve. Amúgy valószínűleg a grillezést is kibírnák - ebben az esetben némi olajat is belegyúrtam volna az anyagukba, és talán több tojást teszek bele, hogy jobban összeálljon. Nevezhetjük tofufasírtnak is, és persze tetszés szerinti alakban elkészíthető.

Hozzávalók

  • 30 dkg tofu
  • 1 fej vöröshagyma
  • 2-3 gerezd fokhagyma
  • 1 teáskanál édes pirospaprika
  • 1 teáskanál füstölt pirospaprika
  • 1 mokkáskanál csípős pirospaprika
  • 1 csapott mokkáskanál feketebors
  • 1 csapott mokkáskanál szárított kakukkfű
  • 1/2 mokkáskanál őrölt római kömény
  • 1 tojás
  • liszt
  • sütéshez sekély olaj

Elkészítés

Egy tálba dobáltam a tofut vékony szeletekre vágva, és a vörös- és fokhagymát finomra metélve.Villával átpasszíroztam, hogy a tofu darálthús-textúrát kapjon. Hozzáadtam a többi hozzávalót (a liszt és olaj kivételével), és az egészet kézzel összetrutymákoltam. Közben fokozatosan annyi lisztet gyúrtam hozzá, hogy még puha, de azért jól tapadó, összeálló masszát kapjak.

A masszából 2,5-3 centi vastag, 8-10 centi hosszú kolbászkákat gyúrtam, és egy serpenyőbe kb. fél centi olajat töltve aranybarnára sütöttem őket.
Vacsorára ettük kenyérrel; mellé finomra vágott mogyoróhagymát és reszelt sárgarépát adtam - megkoronázásképpen pedig ettünk hozzá a tavaly eltett házi ajvárból.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése