Analytics

2012. április 21., szombat

Juhtúrós melegszendvics

Ismét egy nagyon egyszerű, pillanatok alatt összeüthető vacsora. Zamatos juhtúró és póréhagyma adja az íze nagy részét - egy kis friss salátával pedig minden igényt kielégít.

Hozzávalók

  • 25 dkg juhtúró
  • 5 dkg margarin
  • 2-3 evőkanál tejföl
  • 1 jó csipet bors
  • 10-12 centis darab póréhagyma (lehetőleg a zöldebb részéből)
  • 5 dkg füstölt sajt
  • kenyér (4-5 nagy szelet)

Elkészítés

A margarint és a juhtúrót előre kivettem szobahőmérsékletre langyosodni. Amikor elközelgett a vacsoraidő, ezt a kettőt összepasszíroztam egymással, majd belekevertem a durvára vágott póréhagymát, a borsot, és annyi tejfölt, hogy könnyen kenhető, de ne folyós krém legyen belőle.
Begyújtottam a sütőt (már ha a villanysütőt be lehet gyújtani) 200 fokra. A krémet elosztottam a kenyérszeletekre, és a tetejét meghintettem egy kis reszelt füstölt sajttal. 200 fokon kb. 12 percig sütöttem - kész.

1 megjegyzés: