Analytics

2011. július 25., hétfő

Bazsalikomos őszibarackfagyi

Nemrégiben a neten futottam bele a bazsalikom-őszibarack kombinációba Pioneer Woman receptjében (ami vaníliafagyiról szól bazsalikomos őszibaracköntettel). A társítást annyira durván bizarrnak éreztem, hogy úgy döntöttem, muszáj kipróbálni. A tavalyi mentás eperfagyi már némileg megedzett a gyümölcs-zöldfűszer párosítás területén, úgyhogy nekivágtam. Az eredmény valami egészen földöntúlian remek lett.

Hozzávalók

  • 5-6 érett őszibarack
  • fél liter habtejszín
  • 1-2 ágacska bazsalikom
  • ízlés szerint cukor (én talán 8 evőkanállal tehettem bele, kóstolgatva)

Elkészítés

A hámozott-magozott barackot, a bazsalikom leveleit, a cukrot és a tejszínt botmixerrel simára pépesítettem. Fémtálkában a mélyhűtőbe raktam, és kb. két és fél órán át fagyasztottam, durván félóránként elővéve és jó alaposan összekutyulva. Tálaláskor megszórtam a bazsalikomról leszedett virágocskákkal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése