Analytics

2011. június 18., szombat

Brie-s zöldfűszeres melegszendvics

Néhány komplikáltabb kaja után ismét itt van egy végtelenül egyszerű gyorsétel - könnyű ebéd vagy vacsora, amit nagyon hamar el lehet készíteni. A sült vagy grillezett brie egészen új, pompás aromákat bontakoztat ki, amikhez kiválóan passzol a rozmaring és a zsálya erdőíze. Egy kis nyers salátával, valamint gyári majonézzel kiegészítve lett meg a komplett ebéd.

Hozzávalók

  • 6 nagy szelet barnakenyér
  • margarin
  • kb. 24 dkg brie
  • 1 ágacska rozmaring
  • 1 ágacska zsálya

Elkészítés

A sütőt előmelegítettem 200 fokra. A kenyereket vékonyan megkentem margarinnal, majd megszórtam a finomra metélt zöldfűszerek keverékével. A sajtot vékonyra szeleteltem, amennyire csak bírtam. (A szeletelésnél jól jön, ha előtte jól be volt hűtve a sajt, és kevésbé ragad a késre, ha minden vágás előtt vízbe mártom a pengét.)
A szendvicseket felső polcon jó 10 percet sütöttem - kész.

1 megjegyzés: