Analytics

2011. szeptember 25., vasárnap

Újabb gazpacho

Tavaly nyáron már felkerült egy gazpacho a blogra. Ez a mostani nem sokban különbözik tőle, és főleg azért írom meg mégis külön receptként, mert így az ősz érkeztével jól esik egyszer utoljára megízlelni ezt a tömény, kanalazható nyarat. Ami különbség a múltkori recepthez képest: autentikusabb annyiban, hogy kenyér és került bele sűrítőanyagnak, és minimalistább annyiban, hogy gyakorlatilag fűszerezetlen.

Hozzávalók

  • kb. 60 deka paradicsom
  • kb. 30 deka uborka
  • 1 fej lilahagyma
  • 1 kaliforniai paprika
  • 1 gerezd fokhagyma
  • 1 teáskanál só
  • 3-4 evőkanál olivaolaj
  • kb. 15 deka száraz kenyérvég

Elkészítés

A kenyérvéget darabokra tördeltem, majd egy tálban vízbe áztattam 15-20 percre. Ezalatt durván felaprítottam a zöldségeket.
Ezután a zöldségdarabokat és a kissé kinyomkodott kenyeret a turmixgépbe zúdítottam és simára pürésítettem. Ennyi az okosság. Tálaláskor még egy kis olivaolajat locsoltam a tetejére.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése